Recepten

Vind goede recepten voor alle soorten voedingsmiddelen, gerechten of dieëten, beschreven en beoordeeld voor u.

Appel-banaan Haverbrood

Gezond en gemakkelijk te bereiden brood.

Ontbijttaartje

Vochtige, bloemloze en gezonde maaltijd als ontbijt.

Havermoutcake

Lekkere en klassieke ouderwetse cake waar iedereen van zal genieten.

Bosbessenmuffins

Zachte en vochtige muffins voor uw zoete ontsnapping.

Chia en Hennepzaadpudding
door lid: AngelinaB90
Makkelijk te bereiden, bevredigend en perfect gezond ontbijt.
per portie - Calorieën: 204kcal | Vet: 15,54g | Kolhy: 6,83g | Eiwit: 10,73g
Bananenbrood met Pindakaas en Chocolade
door lid: Laura-vangeyt1
Snel te bereiden, nootachtige en beste dessert combinatie, geliefd bij iedereen.
per portie - Calorieën: 191kcal | Vet: 11,17g | Kolhy: 16,49g | Eiwit: 6,39g
Havermoutkoekjes
door lid: anoukdejaeger
Taaie, bevredigende en natuurlijk gezoete koekjes.
per portie - Calorieën: 354kcal | Vet: 4,65g | Kolhy: 73,43g | Eiwit: 7,15g
Rijstpannetje Veggie
door lid: dettedette
Een lekker, gezond en snel gerecht klaargemaakt op tafel.
per portie - Calorieën: 249kcal | Vet: 7,75g | Kolhy: 39,84g | Eiwit: 6,35g
Banaan Aardbeien Muffins
door lid: morgane.ameye
Vochtige, smakelijke en gezonde eiwit muffins.
per portie - Calorieën: 142kcal | Vet: 3,41g | Kolhy: 17,22g | Eiwit: 10,31g
Kaasachtige Broccoli en Champignons
door lid: gezonderleven
Eenvoudig en smakelijk groenteschotel belegd met kruidenkaas.
per portie - Calorieën: 161kcal | Vet: 5,09g | Kolhy: 23,91g | Eiwit: 10,77g
Zelfgemaakte Crackers
door lid: JLena
Knapperige, caloriearme en gezonde crackers, een perfecte vervanger voor brood en wrap.
per portie - Calorieën: 86kcal | Vet: 6,38g | Kolhy: 2,37g | Eiwit: 5,02g
Havermoutbananenbrood met Frambozen
door lid: helenadg
Een eenvoudig recept boordevol sappige frambozen waar uw gezin dol op zal zijn.
per portie - Calorieën: 203kcal | Vet: 4,77g | Kolhy: 33,96g | Eiwit: 6,95g
Gebakken Witte Kool met Kip en Ei
door lid: leen.minnen
Ongelofelijk eenvoudig te maken en heerlijk gerecht.
per portie - Calorieën: 482kcal | Vet: 29,98g | Kolhy: 10,76g | Eiwit: 39,93g
Ovenschotel Broccoli
door lid: leen.minnen
Romig, kaasachtig en bevredigend gerecht waar je dol op zult zijn.
per portie - Calorieën: 313kcal | Vet: 23,80g | Kolhy: 3,94g | Eiwit: 18,69g
Granola met Noten en Kokos
door lid: romanie.dominguez
Makkelijk te bereiden, knapperig en zeer voedzaam ontbijt.
per portie - Calorieën: 342kcal | Vet: 18,47g | Kolhy: 35,10g | Eiwit: 8,37g
Appelflap-lolly's
door lid: Katrien V.A.
Snel en eenvoudig recept gemaakt van kant-en-klaar bladerdeeg gevuld met lekkere appelmoes.
per portie - Calorieën: 127kcal | Vet: 4,24g | Kolhy: 20,10g | Eiwit: 1,94g
Bosbessen Havermout Muffins
door lid: IrisSma
Een stevig, voedzaam en bevredigend ontbijt, perfect voor uw familie en vrienden.
per portie - Calorieën: 159kcal | Vet: 9,90g | Kolhy: 15,36g | Eiwit: 3,32g
Gegrilde Courgette en Paprika met Passata
door lid: Laura.h6
Verse en gezonde kleurrijke groenteschotel.
per portie - Calorieën: 186kcal | Vet: 2,64g | Kolhy: 34,18g | Eiwit: 8,43g
Smoothie Bowl
door lid: sarah.vergote
Eenvoudige maar zeer voedzame smoothiekom die geschikt is voor uw dieet.
per portie - Calorieën: 248kcal | Vet: 5,35g | Kolhy: 20,83g | Eiwit: 26,68g
Rozijnen Suikerbrood
door lid: xazini
Zacht en lekker brood, perfect voor ontbijt of tussendoortje.
per portie - Calorieën: 327kcal | Vet: 10,88g | Kolhy: 51,26g | Eiwit: 6,91g

Voedingsmiddel Zoeken
Recepten
Voedingsmiddel

Recept Toevoegen

Download de app
    
© 2021 FatSecret. Alle rechten voorbehouden.